عشق من

عشق من دوست دارم

عشق من

عشق من دوست دارم

چه کردی با دلم؟؟؟

نمیدانی با دلم چه کردی ، تو مرا عاشق خودت کردی .
نمیدانی در دلم چه غوغایی است ، دلم لحظه به لحظه با تو است.
شب ها را به عشق تو میخوابم تا سحر با یادت بیدار شوم .
اگر یاد تو نبود ، حال من از تنهایی گرفته بود ، اگر تو نبودی ، دلم به چه کسی خوش بود.
دلم به تو خوش است ، که تو هستی و دلم در پی تو است .
این روزها کار من بی تابیست ، دلم به رنگ آسمانیست که در گذشته همیشه ابری بود ، اینک دلم به رنگ آبی آسمانیست.
اگر تو نبودی ، بیخیال این زندگی میشدم ، با عشق بیگانه میشدم ، با تنهایی هم آشیانه میشدم ، هر شب با اشکهایم همنشین میشدم.
اگر تو نبودی دلم به چه کسی خوش بود ، حالا تو هستی و تنها دلم به بودنت خوش است
هیچکس نمیتواند جای تو را در قلبم بگیرد، گرچه دلهای بیگانه در پی دل من هستند ، اما هیچکس نمیتواند جز تو ، قلب مرا در اختیار بگیرد.
با من باش ، مرا دوست داشته باش ، من بازیچه نیستم ، به عشق وفادار باش.
قلب من مال تو است ، دلم درگیر دل تو است ، نامت برای همیشه در قلبم حک شده است.
تو با من چه کردی ، دلم را با حضورت گرم گرم کردی ، نامت را همراه با عشق در دفتر دلم تا ابد ثبت کردی.